reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Kocková Bačová

Anna Kocková Bačová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

iba ja Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Virtuálna realita našej doby alias KTO NELAJKUJE NEŽIJE

Anna Kocková Bačová

Virtuálna realita našej doby alias KTO NELAJKUJE NEŽIJE

Kto mi čo lajkol?  Kto je koho kamarát a odkedy?  Prečo sa niekomu nepáči môj post na fejsbuku?  Čo sa s ním stalo, ze nekomentuje, nelajkuje, však fotky sú také pekné ... na toho si musím dať pozor. ASI.

  • 24. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 092x
  • 2
Rozpravka na dobru noc

Anna Kocková Bačová

Rozpravka na dobru noc

Citala som detom. Rozpravku na dobru noc. Dlho sa hadali, co si vybrat. Najprv prisla sestrocna dcera s ruzovou knizkou v ruke - Barbie rozpravky. Neverbalny prejav, reakcia a pohlad mojho osemrocneho syna boli take jednoznacne, ze dcera rezignovala a obaja ma svorne nechali vybrat knizku. Patrala som pohladom po niecom, co by mohlo oboch zaujat. Vybrala som prekvapivo rychlo. Zltu knizku formatu A4, ktoru som si dobre pamatala z detstva. Nikdy nebolcas precitat si ju celu. Zname rozpravky ako Cisarove nove saty a ci Dievcatko so zapalkami, som zamerne nechcela citat. Oci mi zastali na rozpravke s nazvom SMREK.... Nepoznala som jej obsah, mozno, keby som ju poznala, tak by som ju necitala, pretoze bola/je taka aktualna az ma zatriaslo.

  • 17. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 0
Co ma vytaca a ine ...

Anna Kocková Bačová

Co ma vytaca a ine ...

Co ma do nepricetnosti vytaca su ludia, ktori aj pri dialogu maju potrebu permanentne tukat do telefonu, alebo ak nie hladkat, tak ho aspon sledovat jednym ockom. Vytaca ma to, pretoze mam pocit, ze som v tom dialogu navyse alebo este horsie, ze ma dana osoba nerespektuje a nevnima. Vytaca ma to, pretoze mi dava najavo, ze nieco ine je dolezitejsie ako pritomna chvila so mnou. Je chyba vo mne?

  • 11. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 413x
  • 1
O com sa mi zda

Anna Kocková Bačová

O com sa mi zda

Prosim si este kusok tvojho smiechu

  • 10. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 310x
  • 0
November

Anna Kocková Bačová

November

Tento rok je jesen k nam stedra. Je prva polovica novembra a vonku je prijemnych 10 stupnov nad nulou. Toto zistenie urcite potesi hlavne sportuchtivych ludi, ktori si s vervou obuvaju tenisky a vyrazaju v ustrety dalsim kilometrom. Nezalezi, ci prsi, alebo je ci je jasno. Je to v konecnom dosledku jedno, pretoze ten pocit PO bude bez ohladu na pocasie.

  • 9. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 292x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu